Спампаваць заяву на дыстанцыйнае навучанне        

Кіраўнікам структурных падраздзяленняў УПТО, УССА рэкамендуецца:

   правесці інфармацыйна-тлумачальную працу з навучэнцамі аб тым, што пераход на індывідуальнае навучанне з ужываннем ІКТ не вызваляе навучэнца ад неабходнасці рэгулярнай вучэбнай дзейнасці і ад кантролю вынікаў вучэбнай       дзейнасці, праходжання бягучай і выніковай атэстацыі;

   арганізаваць працу педагагічных работнікаў па ажыццяўленні педагагічнай дзейнасці ў рамках адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах (вучэбных дысцыплінах, у асобных выпадках-практыцы) з выкарыстаннем ІКТ з абавязковай     наяўнасцю зваротнай сувязі, накіраванай на кантроль вынікаў вучэбнай дзейнасці навучэнцаў;

  арганізаваць вядзенне ўліку навучэнцаў, уключаных у працэс навучання, у тым ліку навучаюцца, якія знаходзяцца на індывідуальным навучанні ў аддаленым доступе, і штодня прадастаўляць абагульненую інфармацыю кіраўніку УПТА, УССО.


Намесніку дырэктара (або іншаму службовай асобе, згодна з рашэннем кіраўніка ўстановы адукацыі):

  • ажыццяўляць кантроль за якасцю і своечасовасцю забеспячэння доступу навучэнцаў да элементаў вучэбна-метадычных комплексаў (далей –вучэбна-метадычнага комплексу) па вучэбных прадметах (вучэбных дысцыплінах, вучэбнай практыцы), якія прадстаўляюцца педагагічнымі работнікамі;
    арганізаваць метадычную, тэхнічную падтрымку педагагічных работнікаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм;
    праводзіць штодзённы кантроль вядзення усталяванай ўлікова-справаздачнай дакументацыі;
    штодня прадстаўляць інфармацыю службовай асобе, вызначанага ў загадзе, аб выніках выканання раскладу і ўключэння ў навучальны працэс навучэнцаў, у тым ліку пры правядзенні заняткаў з выкарыстаннем ІКТ;

Выкладчыку (у асобных выпадках-майстру вытворчага навучання):

  • да пачатку кожнага вучэбнага занятку рыхтаваць (размясціць у адкрытым доступе, іншым спосабам даводзіць інфармацыю да кожнага навучэнца) матэрыялы па вучэбным прадмеце (вучэбнай дысцыпліне, вучэбнай практыцы);
    перад пачаткам кожнага навучальнага заняткі пераканацца ў наяўнасці відэа-і аудиосвязи з бучающимися або наяўнасці ў навучаюцца навучальных матэрыялаў, адпаведных тэме вучэбнага заняткі;
    ажыццяўляць ўлік праведзеных навучальных заняткаў і вынікаў вучэбнай дзейнасці, весці устаноўленую ўлікова-справаздачную дакументацыю (часопіс уліку тэарэтычнага навучання, журнал навучальных заняткаў);
    ажыццяўляць кантроль наведвання вучэбных заняткаў, у тым ліку выконваюць вучэбную праграму з выкарыстаннем ІКТ (пры адсутнасці навучэнца, у тым ліку, пры адсутнасці зваротнай сувязі ад навучэнца ў адпаведнасці з графікам індывідуальнага навучання (раскладам вучэбных заняткаў) робіцца адзнака ў часопісе "н", пры наяўнасці зваротнай сувязі адзнака " н " не ставіцца), пры выкананні задання ў часопіс выстаўляецца адпаведная адзнака;
    інфармаваць навучэнцаў аб тэрміне выканання заданняў у адпаведнасці з вучэбнай праграмай і раскладам вучэбных заняткаў і патрабаваннямі да іх выканання;
    штодня падаваць загадчыку аддзялення або службовай асобе, вызначанага ў загадзе інфармацыю аб выніках выканання раскладу вучэбных заняткаў, у тым ліку з ужываннем ІКТ па форме.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…